Loveshack, igen

Det stället är så himla mysigt. Igår var det hur mycket folk som helst, och en massa utlänningar. Jag hängde med en massa indier, och hela den italienska maffian.... Träffade på nya folk från bland annat Frankrike och Tyskland, den franska tjejen hette också Sara =), och den tyska killen var typ 2.20 lång. Herregud vad liten jag kände mig bredvid honom...

Italienska maffian körde hem mig strax efter elva, hundarna mötte mig på gatan och jag gick hem och kollade på serien Outsourced och somnade sedan runt 2 tiden.. Den här serien som jag har börjat kolla på, Outsourced, är så himla rolig. Det handlar om en amerikansk kille som blir skickad till Indien för att ta hand om ett callcenter där. Alla som gillar Indien borde kolla på den..


Comment
Postat av: Lisa

Hej!

Den serien visade de här hemma strax efter att du åkte, jag tänkte på dig varje gång!!

Det är väl den med han från curry curry nam nam??



Idag skall jag på Mañana med Anna, Jenny och Johanna, det är så mysigt och god mat där (tapas) Drinkarna är mkt goda!!!!



Kram kram

2011-06-09 @ 11:41:16

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0