Midsommar

Jaa, så då är det snart dags för midsommar hemma. Jag är inte alls bitter.

Åh, jag vill också ha midsommarmat, jordgubbar med ovispad grädde, dillkokt färskpotatis, grillad lax eller fläskfilé, grillad majskolv och halloumiost, gräddfil, ägghalvor med majonnäs, RÖD mjölk, flädersaft, knäckebröd med massa smör och hushållsost, skorpor, hallon/jordgubbskräm, Kesella jordgubb/lime, drickyoghurt, köttbullar, smultron, björnbär, GB´s krossade chocklad glass, ciderkyckling, köttfärslimpa, grillchips, dillchips, daim, en hamburgare på Mcdonalds, en pizza från Kopper, paneng curry, fetaost, mozarellaost, korv, lasagne, kanelbullar, ballerinakex, remi....

Eller ja, det är väl inte midsommarmaten jag saknar märker jag nu, det är allt gott som vi har hemma som jag är sugen på nu. Undra om jag kan packa en hel resväska full med mat när jag kommer tillbaks hit igen..


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0