Onsdagskvällen

Jag, Bonny och Franci åkte till Loveshack tidigt, strax efter halv åtta var vi där och då var det knappt någon där. Så vi fick tag på ett stort bord, och vi kunde nu njuta av att ha någonstans att sitta hela kvällen. Avskyr nämligen att stå hela tiden.. Och på det här stället kan man inte boka bord, så då får man istället komma tidigt.. Runt tio så var det helt proppfullt med folk, dock inte lika mycket som förra veckan. Vårat bord fylldes på med vänner och bekanta. En kompis till Bonny blev kär i mig (ovanligt!) så han tog på mig hela tiden, på armen, på låret fastän jag sa till honom att lägga av, och alla andra sa till honom också. Han stod typ på mig hela tiden, och lämnade mig inte med blicken, vilket var ganska irriterande. Jag försökte smita iväg flera gånger men han lyckades hitta mig hela tiden... Han hade för övrigt en flickvän och ska snart gifta sig...

Fotografer var på oss hela kvällen, tydligen så kommer jag med i tidningen imorgon.. Bilder från kvällen kommer upp senare när jag har fått dem. Den där killen som skällde ut mig på efterfesten i fredags, han jobbade igår och han var fortfarande arg på mig. Haha, jag vet inte ens vad jag har gjort honom. Trodde han hade lämnat landet, då han arbetar på båt, men tyvärr inte ännu.

Annars hände nog ingenting utöver det vanliga. Inga konstigheter igår.. Efter festen drog vi hem till några kompisar och käkade världens godaste middag.. Sedan åkte vi förbi Bonnys kusin som precis köpt en Porsche. Jag tyckte att jag skulle provköra den, men det tyckte tydligen inte han. "You cant control the Porsche". Nehepp.
Idag ska jag sitta hemma och arbeta hela dagen innan, som jag brukar säga till roomie "I have a very important party to attend".


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0