Ovanligt uppvaknande

Jag låg och drömde att jag var jagad hela natten, det sista jag minns är att jag lyckas få tag på en bil och kör ifrån den mannen som jagar mig. Jag var nöjd med mig själv och i min dröm började jag höra musik av bjällror. Sakta började jag vakna till, ljudet av bjällrorna är fortfarande kvar. Helt plötsligt hör jag roomie ropa; Det är en kamel på gatan! Jag studsade upp ur sängen och sprang ut genom grinden, och mycket riktigt, där gick det två kameler, men människor på ryggen. Det svängde av från våran gata och kom inte tillbaks igen..

Så här kan man tydligen vakna upp i Indien..


Comment
Postat av: Juliya

haha:) en väldigt annorlunda vardag:)

2011-06-12 @ 23:15:05
Postat av: Sara

Hehe, ja det kan man ju säga =)

2011-06-13 @ 09:11:55
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0