Poolhäng

Idag har jag spenderat dagen på ett hotell som heter Mercure, där en kompis till mig bor för tillfället. De har en helt underbar pool så jag har badat och solat i tre, fyra timmar ungefär, tills det började regna. Åh, det var verkligen så himla skönt att kunna bada, jag har nog inte gjort det sedan jag kom hit i Oktober faktiskt.. Men tydligen så kostar det ingenting att använda den poolen, så jag ska försöka gå dit lite då och då så jag kan få lite färg..

Jag var där tillsammans med Francesco och Dirk, en kille från Tyskland. Ikväll ska vi tre dra ut och käka middag och träffa lite annat trevligt folk. Blir förhoppningsvis en kul, men tidig kväll..


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0