Slumber party

Jag fick en massa myskänslor imorse när roomie kom in och väckte mig och jag var tvungen att gå till hennes rum och sova. När hon sedan var klar med att sälja sängen så kom hon in till sitt rum och vi låg i varsin säng och snackade. Så då föreslog jag att vi skulle ha pyjamasparty.. Haha, det har jag nog aldrig haft innan, men jag ska i alla fall sover över i hennes rum, vi ska äta massa choklad och chips och god mat, titta på film, packa lite grann då hon tydligen är väldigt bra på det.. Det här är nämligen sista helgen som vi bor tillsammans, om inget annat löser sig så kommer jag sova hos henne i tio dagar, men förhoppningsvis har jag ett annat boende de sista dagarna..

Så det blir en mysdag hemma med roomie ikväll. Alla mina partykompisar/beundrare får ringa och tjata allt de orkar, jag kommer inte gå ut! Dessutom så regnar det ute, bara jag får lite utomhusluft i håret så försvinner mina fina lockar!


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0