Snabblunch

Idag har jag lagat min favoriträtt till lunch, paneer bhurji. Det är typ det godaste jag vet här och det är nog bland det snabbaste att tillaga också. Roomies kock har sagt till oss att vi inte får lära oss utav honom då han inte har tid plus att han tror att han ska få sparken om roomie lär sig. Så jag lärde mig bara två rätter utav honom. Jag hade tänkt att jag skulle kunna lära mig hans paneer bhurji också, för den är så himla god, men icke.

Mina tidigare försök har varit helt okej, men inte mer än så. Men idag fick jag till den ganska bra. Använde mig av socker för att få den sötare, och hade ganska mycket färsk koriander och malen koriander. Det verkade vara det som fattades..

Ser ut som en ganska äcklig röra, men det är himla gott! Ska nog köpa hem lite kyckling idag också så jag kan testa på Prashants Curry kyckling..


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0