Tillbaks från gymmet

Typ en halv minut från mig ligger National Games Village även kallad NGV club. Där finns det pool, gym, yoga center, aerobic etc.. Jag kom precis tillbaks från gymmet med roomie. Dock så tränade inte jag, roomie ville bara ha sällskap då hon inte vågade gå dit själv. Då det var första gången så fick hon göra en massa tester för att se hur fit hon var, medans hon gjorde dessa stod jag och pratade med tränarna. De var väldigt trevliga och ville ju såklart att jag också ska börja träna. Kanske jag börjar när jag kommer tillbaks i Augusti, vi får se om jag har tid till det.. Han som var personlig tränare föreslog i alla fall att jag skulle börja dricka öl när jag sa att jag ville gå upp i vikt. Kanske dags att börja med det, några öl om dagen så kanske jag går upp mina kilo!

Tidigare idag skulle jag iväg till Brigade Road och köpa Converse till min svåger, men det började regna precis när jag öppnade dörren, så då stannade jag kvar hemma istället. Nu blir det (förhoppningsvis) en lugn hemmakväll med lite jobb, chips och film.


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0