Underbara morgon

Vaknade upp till sol imorse, som inte har hänt på länge. Sol = Lockar i håret! Äntligen... Är himlen grå och regn är på G så försvinner mina lockar direkt, så tur att det är sol idag när jag ska till Loveshack ikväll.. Jag har nämligen en deal med en fotograf, han gillar att fotografera mig och jag gillar att bli fotograferad så vi har nu bildat ett team.


Tack Svensk radio för att det funkar att lyssna utomlands, och utan att programmen behöver laddas ner först, igår kunde jag lyssna till mitt första program av Sommarpratarna  för 2011 och nu till frukost så blir det ännu ett program. Riktigt mysigt är det att sitta hemma och lyssna och få lite nostaslgi - och sommarkänslor..

Igår var jag ute med en vän, till ett ställe som heter Hint, men innan det så käkade vi middag, åh jag åt världens godaste stek! Jag har inte direkt saknat kött, men när jag åt det så insåg jag hur himla gott det verkligen är! Tur att jag snart kommer till Sverige och får äta en massa gott kött och god fisk.

Nu, som sagt, Mark Levengood för Sommarpratarna 2011.


Comment
Postat av: Anonym

God fisk?? - äter du så mycket fisk?!

Jag lyssnade på Mark Levengood igår fast jag tyckte inte det programmet var så bra. Tyvärr var jag inte så imponerad av årets sommarpratare... De var bätte förra året. Jag kan rekommendera Dolph Lundgrens program förra året, det var bra och roligt.



Idag skall jag och Kim till Thörnströms föra tt fira mitt nya jobb och imon skall jag på AW. Verkar som att det blir takterassen på Scandic Rubinen (mitt förslag!)

Ha det så kul ikväll!

Nu skall jag fila på en lite lista över saker vi kan göra i Lissabon!!



Kram

2011-06-29 @ 08:37:40
Postat av: Sara

Nää, så mycket fisk äter jag inte. Men jag är sugen på grillad lax! Vet inte vilka andra fiskar jag gillar.. Jag sitter och lyssnar på Torgny Lindgren just nu, men han var inte bra, så jag har inte alls hängt med i vad han sagt.. Mark tyckte jag var ganska bra.. Ska kolla Dolphs program från förra året.. Finns de fortfarande så man kan lyssna på dem?



Hoppas ni får en massa god mat ikväll! Och att det blir kul på Rubinen imorgon.. Jag ska iväg och köpa Kims dojjor idag, har inte blivit av ännu. Och se om jag hittar något till Isabella.



Kram

2011-06-29 @ 09:15:33
URL: http://sarasindia.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du kan gå tillbaka och lyssna på massa gamla program, deras arkiv sträcker sig ganska långt bakåt. Lyssna även på Björn Ulvaeus, Malin Åkerman, David Batra, Petra Mede, Lena Ph. a sedan finns det ju massa fler men de var ganska bra. Just det Måns Zelmerlöw var rätt bra med.

Han är ju programledare för Allsång på skansen som hade premiär igår, han gjorde mkt bra ifrån sig! Han känns bäst av alla de som varit :-)

Ung, fräsch, snygg att se på, rolig mm.



Lycka till med shoppingen idag.



Kram

2011-06-29 @ 12:28:04
Postat av: Vickan

Haha, sommarpratarna, det lyssnar jag med pa. tyckte om Underbara Clara, men det ar nog mest for att jag laser hennes blogg =)

2011-07-01 @ 19:36:10
URL: http://lifeandtimesofvictoria.webblogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0