Utskälld

Just det, jag glömde ju skriva en annan grej som hände på den där efterfesten som jag och Francesco drog på. Ni kommer ihåg ägarens kompis, som ville ha mitt nummer? Jag sade ju till honom att mitt nummer var en hemlis, så jag gav det aldrig till honom. Strax innan tre, innan jag och Francesco drog hem var vi nog dem enda på hela festen som var nyktra. Till exempel ägarens kompis var ganska full, och helt plötsligt började han skälla ut mig!

Han var så arg på mig för att jag inte hade gett mitt nummer till honom, han sa att jag var snobb, att jag trodde jag var bättre än alla andra, att jag trodde att jag var så himla speciell etc. Han var jättearg på mig. Nu i efterhand är det ju ganska så roligt, men han var ju lite jobbig när han stod där och sa alla saker framför alla folk. Hans vänner försökte stoppa honom, och drog tillslut iväg honom.. Strax efter det så drog vi hem, det var inte lika roligt på den festen längre..


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0