Whatsapp

Min roomie tvingade mig att skaffa en applikation till telefonen igår som heter Whatsapp. Jag som aldrig är online med telefonen (varför skulle jag när jag har min dator) tänkte att det kommer jag ju aldrig använda. Men det var hur roligt som helst. Tyvärr så är det bara två personer som jag har kontakt med i min telefon som har den applikationen.. Man skickar gratis sms till varandra, fast det är lite mer som en chatt. Så om ni har en telefon som stöder sådana här applikationer så kan ni ju ladda ner Whatsapp och skicka erat nummer till mig så kan vi chatta =)

Idag vaknade jag upp av att hundarna skällde som galningar. Öppnade dörren och där stod två väldigt stora, livrädda män utanför grinden. De ville komma in och mäta vatten nivån, men de vågade inte komma in så jag fick mäta åt dem.. Haha, det är himla roligt men det börjar gå lite överstyr nu. Hundarna är alldeles för överbeskyddande, det gör det lite jobbigt faktiskt.


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0