Blue wave

Det blev tråkigt nog inget UB City för mig igår. Det blev istället Blue Wave som vi var på förra veckan. Pinsamt nog kände alla vakter och DJ:s igen mig från när jag ville spela förra veckan.. Så nu sa de till mig att jag kunde få spela.. Jag tackade vänligt men bestämt nej! Hände inte så mycket kul där, förutom att två killar som var där höll på att dansa "snakedance" hela kvällen.. De spelade ingen bra musik så jag höll mig mest sittandes hela kvällen. Det var förresten en liten modevisning där, kul att få se lite snygga sariscatwalken....


Jag och Rukesh


Rukesh, jag och Nitin


Comment
Postat av: Lisa

Vad Nitin ser härligt 80talig ut!! Det är nog det fluffiga håret som gör det :-)



Kram

2011-03-06 @ 16:11:20
Postat av: Sara

Jaaa, men han är så söt ändå! Jag föreslog att han kunde ha ett band runt huvudet, du vet sådär mitt på pannan, han hade passat bra i det med tanke på hans hår, men han vägrade..

2011-03-07 @ 04:53:52
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0