Gårdagen

Satt hemma med några kompisar igår. De kom hem till mig med en massa mat, så det var skönt att slippa laga själv. Vi satt och lyssnade på en massa musik och pratade, gick och lade mig redan vid elva, då jag var så himla trött. Fastän jag sov i mer än åtta timmar var jag väldigt trött imorse också. Konstigt, men nu är jag okej...

Min roomie är ju i Goa, och det är så himla skönt att ha lägenheten för sig själv! Ångrar nästan att jag valde att bo tillsammans med någon, speciellt någon som man inte känner sedan tidigare.. Jag gillar min roomie mycket, men man får ju ändå ta lite hänsyn till den andra personen... Och vi är väldigt olika, men samtidigt kommer vi bra överrens.. Och jag har sällan lägenheten själv, då hon sitter hemma och pluggar på kvällarna efter jobbet.. Men nu har jag en break, hon ska i princip vara borta resten av mars, så det ska bli kul!


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0