Holi

Sjukt besviken är jag på Bangalore och deras firande av Holi. Det har i princip varit obefintligt! Tydligen så firades det bara på morgonen, och i Lördags jobbade jag ju. Jag trodde att det skulle pågå hela dagen och överallt. Jag är säker på att det säkert var så i Mumbai, men inte här i sämsta Bangalore! Jag har inte ens sett vart människor har spelat, jag har bara sett en del som är helt täckta med färg. Jag undrar vart de höll hus någonstans! Tråkigt att jag inte fick uppleva det, som jag verkligen ville göra. Nästa gång (om det nu blir en nästa gång för mig) ska jag befinna mig i Mumbai eller i Delhi, där firas det tydligen hur mycket som helst....


Min sötnos firade Holi mer än vad jag gjorde...


Comment
Postat av: bala

Hehehe...same with me, I too missed this year...slept till 1pm

2011-03-22 @ 16:56:03
URL: http://ballamuruganas.webs.com/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0