I am a heartbreaker

Min kära gamla kollega som satt på sina bara knän och bad mig att jag skulle kyssa honom, håller fortfarande på att höra av sig, trots att jag var så elak mot honom senast.. Senast igår fick jag en massa "mysiga" sms från honom.

Han frågade vad jag gjorde och jag sa att jag satt hemma med en killkompis,

"Dear, who is he? Do you know i am feeling jealous because why is he with u til now?"

"You are my sweetheart and I dont want anybody to come in between you and me. What is your opinion?"

"Ohh please... He is in Mumbai and I am in Bangalore, so please! I like you, that I know, and please dont break my heart, please please!"

Ja, ni hör ju vad jag får utstå! Fast jag tycker i och för sig att det är väldigt roligt att få dessa meddelanden, jag brukar skratta gott, bli glad för uppskattningen, men sedan får jag skriva något elakt tillbaka så att dem lägger av. Dock brukar det inte fungera så bra...


Comment
Postat av: Lisa

Du kan snart skriva en bok om allal dina beundrare.

Kim är förresten i Östersund nu med jobbet. Åkte igår och kommer hem ikväll. Han tyckte stan var fin! Han bor på Clarion hotell och igår var han ute på Victoria och åt. Fanns det när du bodde där?



Kram kram

2011-03-22 @ 08:39:29

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0