Inte en lugn stund

Visst är det skönt med helg, men jag brukar vara så upptagen hela helgerna att det är skönt att ta det lugnt igen när veckan kommer... Jag vet inte vad jag har sysslat med, men jag har knappt varit hemma någonting, hängt ute med kompisar och fixat en massa saker som jag inte hinner med under veckorna, och det tar ganska lång tid alltihop!

I lördags var det fest, och som vanligt hade jag en svans efter mig. Svansen var min gamla kollega som tydligen fortfarande är kär i mig.

"Hey sweetheart, good enjoy but please be free for me too"

"Are you with "him"? I think something is going on between you and him, am I right?"

"I wanna join you when you are alone"

"Ya Sara, am feeling jealous because I love you so much"

"Sara, you cant understand my feeling. You cant find better than me. Am madly in love with you, please try to understand"

etc etc.....

I söndags var jag ute och handlade och fixade med en massa annat smågrejs, pratade med syrran och käkade sedan middag och avslutade kvällen med att kollade på film... Hade ont i ryggen så jag tog några starka värktabletter och sov sedan gott hela natten... Nu blir det skönt med en lugn vecka framför mig...


Comment
Postat av: Asbjornveronika

Excellent site!

2011-06-02 @ 20:04:55
URL: http://asbjornveronika.bloglabel.com

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0