Jag skäms

Jag har varit så upptagen på sistone att jag helt har glömt av att berätta det roligaste som hänt på länge. Det kan bli svårt att återberätta, man måste nästan ha varit där för att förstå hur det verkligen var...

En gammal kollega ringde mig för ett tag sedan och ville träffas. Jag hade lte tid över just den dagen, så jag sade okej jag kommer, smsa adressen. Min kollega sa att det var ca 20-30 minuter hem till honom. Efter ungefär en och en halv timma, 78 telefonsamtal om vägen, och ett antal bråk med, och sura miner till min rickshawchaufför, som efter 38 frågor på hindi om han visste adressen svarat ja, så var jag framme. Jag fick förresten en lite konstig känsla i magen när kollegan ringde och frågade om vi kunde träffas, jag frågade om det var något speciellt, med tanke på att han ville träffa mig så snabbt. Jag tänkte att han kanske skulle erbjuda mig jobb till mig, då vi är i samma "bransch", men ack, så fel jag hade!

Vi träffades, han betalade galna 200 rupiees för min färd! (På vägen hem prutade han ner det till 150 rupiees, men jag märkte snabbt att vi båda blev lurade då det max skulle ha kostat 50, haha! Dock så betalade han, så det spelar ju knappast någon roll för mig). Vi gick hem till honom och vi började prata en massa, då vi inte setts sedan i mitten av januari. Efter en liten stund så hade han sin arm i mitt knä, inget konstigt egentligen och jag tänkte inte så mycket på det då. Efter en liten stund så tog han min hand och pussade den. Jag drocg snabbt tillbaks handen och frågade vad f*n han höll på med!
- Vad? fick jag till svar...

Jag började fråga ut honom vad han ville egentligen, och det kan ju tyckas att det finns ett enkelt svar på den frågan. Nej, nej, här i Indien är det inte så enkelt som man kan tro... I ungefär 15 minuter försökte jag dra ut vad han ville, samtidigt som han hade sin arm runt mina axlar..

Jag: Allvarligt talat, berätta för mig vad du vill! Jag är skittrött på alla indier som håller på att spela spel och aldrig kan vara helt ärliga. Alla vill de någonting som de inte säger. Om du inte berättar för mig vad du vill så drar jag härifrån. Jag kom inte hit för någonting annat än att träffa en vän. Om du vill något annat så säg det till mig. Bla, bla bla...... Vad vill du?!

Han: I want to kiss you!

Jag: NO!

Han blev arg på mig för att han var tvungen att fråga och att jag då hade sagt nej! Haha, okej? Konstig kille.

Han: So many times I told you Ti amo in office, and asked you to say it to me!
Jag: Yes, and so many times I told you to shut up!

Man kan ju nu tänka sig att det tog slut där, men det gjorde det ju inte.. Han fortsatte att tjata, snälla kan jag få kyssa dig? Kan vi träffas ibland? Nej, ingen behöver veta, du behöver inte ändra någonting i ditt liv för min skull! Det blev alldeles för mycket och jag sade till honom att jag skulle gå. Då vägrade han låta mig gå, och blockerade dörren (bli inte rädda, det var fullt med folk utanför, inget hade kunnat hända). Sedan hände det värsta;

Han gick ner på knä, höll händerna på mina knän och bad mig att kyssa honom!

Han: Please understand me, Sara, I just want to kiss you!
Jag: Please understand me! I dont want to kiss you. What the hell are you doing, are you stupid! Get up! Dont beg me to kiss you! You think I want to kiss you when you beg me? etc etc....

Efter ett antal skällsord och knuffar lämnade jag hans rum! Han följde efter och betalade sedan min rickshaw hem. Häromdagen fick jag ett x antal sms från ovannämnd kille, där han desperat bad mig att hjälpa honom hitta en flickvän! Åh, herregud, säger jag bara..... Tack Gud för de normala människor jag har fått till vänner nu!

Ps. Jag ber om ursäkt för grovt språk, men man måste faktiskt vara väldigt otrevlig mot människor ibland.


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0