Karnataka Bank

Min kollega var igår på banken för att hon skulle öppna ett konto. Hon blev såklart skickad till Karnataka Bank där jag har mitt konto. Jag hade varnat henne för Mr. Prakash och sagt till henne att hon skulle vända sig direkt till managern för att det skulle gå snabbt och smidigt. Så fort hon kommer in på banken så märker hon vem Mr. Prakash är, då han i princip springer och gömmer sig under bänken! Jag har varit där och skrämt, läxat upp och skrikit så mycket, så de är väl rädda för alla utlänningar nu, speciellt Mr. Prakash. Så han skickade iväg henne direkt till managern där hon fick all hjälp hon behövde. Hon förstod inte varför jag avskydde Mr. Prakash så mycket, och hur jag kunde ha haft så mycket problem där. Hon ska tillbaks idag för att få ett checkhäfte och ett bankomatkort, sedan ska allt vara löst.

Lite skillnad, för henne tar det två dagar, för mig tog det månader.....


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0