Lipscrub

I söndags när jag var iväg och shoppade, hamnade jag inne på Lush som har en massa olika krämer, ansiktsmasker, scrubber etc.. Jag testade en ansiktsscrubb som var helt fantastisk, som jag gärna ville köpa men det var så dyrt! 900 rupiees. Så jag kikade vidare efter lite billigare saker (hittade dock inget billigt), och hittade något helt underbart! Lip scrup! Jag testade den som hade Bubblegum, och oj vad gott det smakade! Jag blev helt såld, och läpparna blev så himla mjuka. Men då den kostade ganska mycket, 600 rupiees, till och med dyrare än hemma, så bestämde jag mig för att gå hem och göra egen. Jag använde lite socker och olja, och den blev liknande. Dock fattades ju den goda smaken. Jag kan inte sluta tänka på dessa krämer, så jag måste nog stanna till på Lush snart och köpa dessa. De var verkligen hur bra som helst, och jag rekommenderar er att använda dessa.


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0