Mat, mat, mat....

Det blev som jag förmodade, ingen Bollywoodfest. Och det fanns många olika ursäkter till det. Jag var lite nere under kvällen, men jag hade i alla fall en trevlig kväll med kompisar och mycket, mycket god mat! Nu har jag fått dillePaneer Bhurjii, som påminner om scrambled eggs till utseendet. Jag åt upp all mat, och åt även från de andras tallrik för att jag kunde inte sluta äta.. Nu vill jag ju såklart fortfarande ha mer, så det får nog bli min middag ikväll igen. Eller, så ska jag leta upp något bra recept och försöka mig på det själv, det kan inte vara så svårt.. 

Jag trodde inte att jag skulle säga det, men indisk mat är faktiskt väldigt gott! Ha, det trodde jag aldrig skulle komma från min mun! Och det trodde nog inte en viss annan person heller... Men nu när jag umgås med vänner som jag äter med hela tiden, så testar jag en massa nya maträtter, och det finns ju hur mycket mat som helst.. Men favorit är såklart allt med Paneer.
 
 


Comment
Postat av: Lisa

Vad synd med Bollywoodfesten, jag såg fram mot en rapport imon :-)

Vi hörs imon, det blir kul!!! Nu skall vi snart kila ner till mässa och gå på TUR mässan med MASSOR av folk.



Kram

2011-03-26 @ 08:44:50

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0