Min vän

Kommer ni ihåg att jag har berättat om min vän "Shemale"? Idag när jag skulle iväg på ett ärende, tog jag en rickshaw, det händer inte så ofta längre. Men i alla fall, såklart stannade vid ett rödljus precis utanför mig och där träffade jag på honom. Så glad som han blev när han såg mig, han kom såklart fram och skulle prata med mig. "You are so beautiful" "I love you" "I miss you" etc etc.. Flera andra tiggare och shemales kom fram till min rickshaw, där satt jag helt omringad av massa folk som ville ha pengar av mig. Jag sa nej, som jag alltid gör. Och min vän "Shemale" sa till alla att gå och lämna mig ifred! Sedan nöp han mig i kinden som vanligt och gick iväg själv.. Haha, tack, tack.... Jag satt samtidigt och åt en påse med chips för jag var så hungrig, den "delades" med "Shemale" ...


Comment
Postat av: Teodorfride

Very informative and enlightening website

2012-01-18 @ 06:59:12
URL: http://teodorfride.blognd.com

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0