Shopping

Jag har verkligen inte shoppat kläder på hur länge som helst. Jag har till och med fått tillsägelse av mina elever att jag måste köpa nya kläder. En tjej erbjöd sig till och med att ta med sig kläder från sin hemstad till mig.. Haha, så jag kände att okej, nu är det väl dags att köpa någonting då.. Så igår var jag ute och shoppat i några timmar, och det blev lite för många tusenlappar jag handlade för.. Men nu har jag fått lite extra kläder i alla fall, så jag hoppas att miina elever är nöjda nu ett tag.. Fick även med mig en klocka hem, som jag har längtat länge efter, så det var ju dels därför som tusenlapparna sprang iväg.. Men jag är mycket nöjd med alla mina inköp...

Nu blir det jobbet, efter en mycket, mycket kort helg. Ledigt en dag i veckan är ju knappast någon rejäl helg!


Comment
Postat av: priyanka

Dear Sara,

This is Priyanka contacting you from Sweden, Stockholm. we a socialm edia company named spot and tell. We curently have a contest for bloggers who can stay for 2 nights in a resort at a hill station near banagalore. If you will be interested in this, please email me back earliest as possible, so we can offer you the details and you can take along a friend,to know more please viit the link

http://in.spotandtell.com/blog/nahar-stone-retreat/

2011-03-07 @ 08:39:50
URL: http://in.spotandtell.com

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0