Tillbaks på jobbet

Men jag har fått någon väldigt start medicin, jag har varit så sjukt sömnig på jobbet så det är inte klokt.. Jag hade kunnat somna där och då, men jag lyckades hålla mig vaken hela dan! Två av mina söta elever hade sitt svenskaprov idag. Jag hoppas så att de klarade det, och att de kan åka till Sverige snart.. Jag kommer sakna att ha dem på jobbet, nu är det inte så många elever kvar, vilket är väldigt tråkigt!

Ikväll vet jag inte vad jag hittar på, borde väl egentligen vila lite grann, men det är ju inte så roligt när man har gjort det i flera dagar redan. Sjukt tråkigt är det, när man inte är helt frisk! Finns ingenting att göra.. Och min roomie har åkt iväg till Goa och kommer vara där tills på lördag morgon, så jag kommer vara helt ensam och ha tråkigt... Om inte mina kompisar kommer då såklart, som jag hoppas.. Men vi får se vad som händer..


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0