Tråkig dag

Jag har varit hemma från jobbet idag också! Jag som väldigt sällan brukar må dåligt, konstigt att jag har blivit det nu. Fast väldigt många runt omkring mig har varit sjuka så jag antar att jag tillslut blev smittad bara.. Till och med min roomie är sjuk.. Min söta kompis köpte medicin till mig igår som jag tog på kvällen. Jag har ingen aning om vad det var, men det gjorde att jag sov hela natten i alla fall. Jag vaknade vid åtta imorse, ringde till chefen och sa att jag blir hemma idag också, sen sov jag till halv ett! Sjukt att jag har sovit så mycket! Typ 24 timmar på dagar, det är inte ofta det händer...

Men som sagt, i och med att jag har varit hemma idag har det inte varit en så händelserik dag. Jag har mest legat i sängen och kollat på olika filmer. Var även tvungen att gå till affären och handla mat, det var sjukt jobbigt, så nu ligger jag hemma igen och återhämtar mig! Imorgon måste jag må bättre, för då ska mina söta elever ha svenskaprov. Jag vill så gärna vara där då...


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0