Uppraggad = Vardagsmat

Jaa, om man ändå inte blev det varje dag så att man hade kunnat uppskatta det istället.. Idag när jag satt och käkade lunch, kom en kille fram och frågade om han fick sitta med mig, han ville så gärna lära känna mig för jag såg så intressant ut? Jag sa såklart nej. Men efter det så började jag fundera lite, kanske var jag lite för elak? Och kanske kom jag på en ny hobby?

Varför inte gå med på alla raggningsförsök som man får, och spela med hej vilt, helt utan några hämningar, bara för att! Och sen när de tror att de är världsbäst på att ragga, helt slå undan benen på dem och gå därifrån! Kanske lite smått elakt, men det kan nog vara ganska så roligt också...

Idag har jag tillbringat största delen av dagen i köpcentrum. Det enda jag kom hem med var glass! Jag hittade en jättefin Benetton handduk som jag ville ha, men när jag väl skulle åka hem, glömde jag helt av att gå tillbaks och köpa den..Kollade även på bio tillsammans med Nitin. Första biobesöket i Bangalore faktiskt... Filmen var inte så bra, men sällskapet var trevligt, så det jämnade ut sig...


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0