Kväll.....

Sitter hemma och väntar på att mina vänner ska komma och hämta mig så vi kan ut och äta middag. Dock har jag redan ätit, då de är så himla långsamma och jag var hungrig, men något litet får jag nog ner ändå, typ en lassi!

Imorgon åker min roomie iväg igen, så nu kommer jag vara ensam hemma tills på söndag! Jag ska se till att låsa dörren ordentligt dessa dagar.. Ska bli både skönt och tråkigt att vara ensam, får se om jag får mina kompisar att sova över, eller om jag måste vara här helt själv...

Smakade förresten på lite mat som min roomies kock har lagat, det var riktigt gott, nu funderar jag på att också ha en kock! Här i Indien har typ alla det, men för mig är det ju värsta lyxen... Ska fundera lite på det, kanske han kan komma hit nästa månad och börja laga åt mig också...


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0