Biobesök

Jag har varit ute och hittat på saker hela dagen känns det som. Jag var bland annat på bio och kollade på Hangover 2. Den var inte så bra som ettan är, den kändes verkligen som en kopia då samma saker hände fast i en annan stad. Kollade på en biograf som låg på Brigade road, vilket var den sämsta biografen jag varit på. Köpte en biljett på balkongen, andra raden. Stolarna var typ i samma höjd så jag såg verkligen ingenting. Jag gick och frågade efter en kudde att sitta på, men det fanns inte. Gick sedan och klagade hos managern som var snäll och sa att jag kunde gå till en annan man och få byta plats. Den andra mannen var sjukt otrevlig och sa att jag kunde antingen sitta kvar eller dra därifrån!

Jahopp, så det var inte så mycket att göra åt. Jag fick sitta på huk så att jag kunde se lite grann i alla fall. Och som tur var så fanns det engelsk text i filmen. Hade det inte funnits hade jag knappt hört vad som sades i filmen då alla var helt galna, skrek, hoppade, busvisslade och skrattade.. Nu har jag kommit hem och har suttit tillsammans med roomie ett tag. Nu ska jag bara relaxa och vakna upp till en ny spännande dag imorgon!

Godnatt


Comment
Postat av: J

Watch Kungfu Panda - 2. It is fun. You will really love it.

2011-06-06 @ 12:55:51

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0