Busväder på ingång

Det har mullrat ett bra tag, och himlen har varit grå ganska länge. Jag har varit ute ett tag, för att bland annat köpa massa mango och en litchi. De är så himla goda de där litchina. I alla fall så klarade jag mig från regnet, fick endast ett par enstaka droppar på mig, som faktiskt var ganska skönt i hettan. Så nu sitter jag hemma och väntar på att det ska börja regna och blixtra ordentligt, så man kan mysa med lite mango och glass...

Livet rullar på här i Indien, trots att jag inte skriver så aktivt längre. Tillslut tar alla nya och spännande saker slut och jag vet inte längre vad jag ska skriva om. Kanske händer det snart något nytt och spännande, men tills dess, om det nu sker, så hoppas jag ni är okej med lite mindre inlägg här..


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0