Catholic club

Det är väldigt vanligt att folk är medlemmar i olika klubbar här, där man kan få träna, äta mat, simma, träffa folk vara med på diverse aktiviteter som anordnas... Det är endast för medlemmar, men medlemmar får ta med sig utomstående.. Så igår blev jag medtagen till en sådan klubb, Catholic club. Jag hade så himla roligt! Jag åt god mat tillsammans med två kompisar samtidigt som jag spelade Bingo tillsammans med alla gamlingar.. Vi satt kvar länge, då det var så skönt att sitta ute i värmen. När jag skulle gå på toaletten så träffade jag på tre kids. Två tioåriga tjejer och en lite yngre kille. De två tjejerna var så himla coola, jag satt och snackade med dem i säkert 45 minuter. Jag lärde dem lite svenska och de skulle lära mig att dansa.. Sen var det dags för tjejerna att åka hem, så jag gick tillbaks till mitt sällskap. De kom sedan fram till mig och bad mig att komma nästa söndag också =). Sötnosar ♥

Min roomie kom hem sent igår kväll, vi satt uppe och snackade till två på natten. Stackarn var jättetrött imorse när hon skulle till jobbet. Hon ligger redan och sover nu, klockan är bara halv tio. Idag har jag bara gjort massa tråkiga saker som att handla och tvätta, bland annat. Åt förresten tacos idag, shit vad det var gott! Jag hade till och med hittat billig cream fraiche, salsa och ostdipp.. Jag känner på mig att det nog blir tacos i några dagar framöver nu.


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0