Fast hemma

Det är nog meningen att jag ska stanna hemma idag. Jag satt och väntade på att strömmen skulle komma tillbaks, när jag hörde ett jättemuller. Jag kollade ut och himlen var väldigt mörk. Jag trotsade mina instinkter och hoppade in i duschen utan varmvatten. Försökte skynda mig ut innan regnet kom, men så fort jag hoppade ut ur duschen hade det redan börjat regna. Vägen har redan svämmat över några centimeter, och hundarna ligger utanför min dörr för att slippa regnet. Jag hoppas det inte håller på hela dagen, jag som inte har mat hemma måste ju även köpa det, så jag får någon lunch...




Comment
Postat av: mamma

Regn och åter regn!



Jag tror att du ska investera i ett par gummistövlar och en bra regnjacka,för då är det fritt fram gå ut och handla........



Kram, kram

mamma

2011-05-13 @ 11:51:08

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0