Fredag

Tiden går så himla snabbt, jag önskar att den kunde sakta ner lite grann. Den här veckan får gärna gå i repris till exempel. Jag känner att jag inte riktigt hinner med allt som jag behöver göra, och Indien som är så himla långsamt behöver samma vecka igen, så att jag får besked tidigare..

Idag har jag inga planer. Vet faktiskt inte vad jag ska göra idag. Både tråkigt och skönt! Det hade varit himla skönt att simma lite grann, men orka köpa en ful baddräkt som täcker halva kroppen..

Igår kväll så kunde jag inte riktigt sova. Jag låg och kollade lite klipp på youtube och började tänka på "Låt kameran gå". Jag kollade, och det var riktigt B, men helt plötsligt så såg jag folk som jag kände igen i publiken. Snacka om att jag blev förvånad när jag såg min syrra, typ 13-14 år, sitta i publiken, haha! Visste inte ens att hon hade kollat på det, jag trodde jag var den enda i familjen, tydligen inte...


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0