Fredag

Min mobil har fått megafnatt! Jag kan inte snacka längre än två minuter innan antingen jag, eller den andre inte hör någonting. Skitirriterande att behöva ringa upp typ 20 gånger innan man har snackat klart. Den har ju blivit mycket sämre nu efter att jag lämnade in den på service, ska dit med den idag igen och se vad tusan de gjorde med den egentligen..

Idag så kommer min roomies mamma hit, ska bli kul att träffa henne. Tydligen så älskar hon ABBA, så jag ska imponera henne med att de kommer från Sverige. Min roomie visste inte ens att varken ABBA eller Ikea var från Sverige. Dock hade hon koll på Volvo, så det kändes ju bra. Hon blev faktiskt lite imponerad att vårat lilla land hade så mycket känt.. Jag försökte få henne att inse att köttbullar var svenskt också, men det gick hon inte med på!

Både jag och min roomie sitter i liknande situationer fast helt tvärtom. Hon gör typ allting för att kunna lämna Indien, antingen plugga i England eller jobba i Singapore, och jag försöker mitt bästa med att stanna i Indien..


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0