Ingen inspiration

Jag vet inte vad jag ska skriva om nuförtiden. Har ingen inspiration längre. Allt jag gör, är ju saker som alla andra gör, min vardag känns inte speciellt mycket annorlunda än alla andras. Jag äter, städar, lagar mat, tvättar, sover, jobbar, umgås etc... Och vem vill läsa om det egentligen. Jag vet ju att ni vill läsa om hur det är i Indien, men jag vet som sagt inte vad jag ska skriva om.. Nu regnar det tillexempel, så då har man ju ingen lust att vara ute. Var ute lite tidigare idag för att få en färgkopia, och det är ju inte heller speciellt spännande. Och imorse lagade jag min första Paneer butter masala, som inte alls smakade som paneer butter masala... Som sagt, inget spännande här inte...

Istället så spenderar jag mina regniga dagar med att drömma mig bort till de här två platserna;


Comment
Postat av: Lisa

Hur 17 hittade du bilden på bron i Stenungsund???

Åh, nu fick jag sådär härliga minnen, när vi gick till torget på sommaren. Det längtar jag också efter nu. Men båda städerna får du ju uppleva i sommar :-)



Kram

2011-05-16 @ 14:38:05
Postat av: Anna

Vad hände med en bild på Strängnäs ;) ett mejl kommer snart, jag lovar :)

2011-05-16 @ 23:29:40
Postat av: Sara

Hehe, jag googlade bara, så kom den bilden upp! Visst ser det härligt ut!Stenungsund är faktiskt mysigt, speciellt nu när man inte bor där längre och bara upplever det någon gång ibland, framförallt på sommaren...



Oj, jag glömde visst Strängnäs ;)

2011-05-17 @ 09:53:44
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0