Inget mer fix

Tänka sig, jag har redan fått tillbaks min telefon. Jag hoppas att de har fixat den, än så länge har jag inte märkt av några problem, men de har ju inte dykt upp hela tiden heller. Så tiden får utvisa om den fungerar som den ska. Och igår kväll, efter 5 telefonsamtal på en dag, så kom "vatten killen" med den där tappen jag behövde till min dunk. Äntligen är det problemet löst, jag firade med att dricka en massa vatten!

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, har ingenting som behövs fixas längre! Mina dagar och kvällar kommer bli långtråkiga på grund av detta. Jag får kanske se till att fixa några problem. Den ena plattan på gasspisen fungerar inte lika bra som den andra plattan, kanske ska ta tag i det?

Ikväll ska jag gå ut med en kompis. Det är ingen expatfest ikväll, så vi håller nog till i mitt område, Koramangala istället. Men det är lika mycket röj här som någon annanstans plus att man känner ganska många här nu. Kul ska det bli!

Njut av er lördag!


Här är mitt hus


Comment
Postat av: mamma

Bor du på andra våningen?



Du är nu bra på att få fart på alla indier. Fortsätt så.



Kram, mamma

2011-05-07 @ 16:21:30
Postat av: mamma

Bor du på andra våningen?



Du är nu bra på att få fart på alla indier. Fortsätt så.



Kram, mamma

2011-05-07 @ 16:22:26
Postat av: Wilda

Det är ju trots allt indien så jag ger det 3 dagar max innan ett nytt problem uppenbarat sig!

2011-05-08 @ 05:55:06
URL: http://www.wildanilsson.se
Postat av: Sara

Nej, jag bor på första våningen...



Hehe, japp nya problem uppstår nog snart.. Känner att det börjar bli dags för det

2011-05-09 @ 18:04:31
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0