Lata dagar

Har inte gjort mycket de senaste dagarna, bara latat mig vid poolen som ligger precis bredvid mitt hus, ätit gott och umgåtts med vänner.. Idag har jag varit extra lat, jag köpte mig en pizza till middag. Det var sjukt längesedan jag åt pizza nu, och det var faktiskt inte så jättegott, så jag klara mig nog utan det ett tag till. Jag är däremot sugen på väldigt god indisk mat, jag får se om jag klarar av att laga någon sådan god mat imorgon.. Eller det kanske blir tacos igen.. Färdigsnackat om mat, nu är det läggdags för mig. Ska somna framför ett avsnitt av Gossip Girl...

Godnatt ♥


Comment
Postat av: Lisa

Hej!

Om exakt 2 månader åker vi imon!!!! Jag vill att det skall var anu, ser så mkt framemot det. Sedan måste jag njuta av varje sekund så resan inte bara springer iväg och vips så är man hemma igen.

Jag längtar efter att få träffa dig, det var så längesedan nu.

Vi hörs snart!



Kram Lisa

2011-05-12 @ 08:44:51

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0