Loveshack


Igår var jag en timme på det här mysiga stället, Loveshack, som ligger i Indiranagar ganska så nära mitt hem i Koramangala. Var där med två kompisar som drog med mig. Jag stod mest och njöt av stadsutsikten. Älskar att gå till ställen som ligger högt upp, så att man kan se hela staden uppifrån. Åh, jag som inte ens gillade Bangalore speciellt mycket när jag kom hit, nu har jag blivit kär.. Det är ju min stad! Man blir speciellt förälskad när man hänger på mysiga ställen som Loveshack, där man som sagt kan se hela staden..

Medans jag stod och såg ut över trafiken, så hörde jag en krasch, en motorcykel hade kört in i en stillastående bil. Motorcykeln låg bakom bilen, mannen låg en bit bort, skorna låg mitt i vägen, hjälmen låg en bra bit bort, hans plånbok med pengar var utspridda över vägen.. Folk var snabbt framme och samlade ihop mannens saker, bar honom till kanten. Han såg dock inte skadad ut där jag stod, men han var nog ganska chockad för han åkte inte iväg på hela tiden som jag var kvar, ca en timma.. När vi åkte hem så var det en motorcykel som skulle köra om oss, men han körde såpass nära att han slog in i våran backspegel! Usch, jag är glad att jag åker bil i den här staden, och att det OFTAST finns bilbälte till mig...


Comment
Postat av: J

Careful!

2011-06-06 @ 13:23:40

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0