Min baby är tillbaks

Äntligen har jag fått tillbaks min telefon! Vi har varit utan varandra i tre långa dagar.. Jag har saknat min lilla Nokia N97 mini en massa... Alltså, jag har verkligen tänkt på hur fäst jag blir vid saker och ting. Mina kläder, väskor, Min mobil som är min älskling, min dator är verkligen min allra bästa vän, jag förälskar mig i städer även om jag inte gillar dem från början, jag fäster mig en massa vid nya människor, vilket är jobbigt här då de flesta expats bara är här en kort tid. Och nu så ska kanske min roomie lämna mig inom en snart framtid. Antingen så blir det Singapore eller England.. Blir det Singapore blir det kanske inom en månad eller två, annars så tar det lite längre tid..

Nu ska jag iväg och lämna tillbaks en laddare till Nokia affären, som jag fick med till min tillfälliga mobil när min älskling var på lagning. Efter det får vi se vad jag hittar på. Ikväll åker jag hem till en polare, som bor i en flott Bungalow.. Pool finns där också, så det får allt bli ett bad för min del =)


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0