Nokia

Idag skulle min mobil vara färdig. Klockan tio på morgonen. Klockan två var jag i Nokia butiken och skulle hämta den, jag fick då till svar att den inte var färdig (förvånande). Nu fick jag besked att den blir klar på måndag. Jag blev såklart arg (ovanligt) och började säga en massa saker, bland annat kallade jag alla för lögnare och då blev mannen ganska arg på mig.. Men vad tusan, säger man att den ska vara klar på fredag, absolut senast lördag morgon, så ljuger man ju när den istället ska bli klar på måndag! Jag sa att jag går inte därifrån innan ni ger mig en telefon, hur kan jag klara mig hela helgen utan mobil!? Efter mycket om och men, fick jag en skitgammal, ful mobil...

Men det är bättre än inget i alla fall. Men de där Nokia människorna kommer nog jävlas med mig tror jag. Jag är inte helt säker på att den kommer vara klar ens på måndag...


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0