Nyttig frukost

Kollade på en film igår kväll och de åt sådan god frukost som jag blev sugen på. Jag gick upp på morgonen och gjorde en äggröra och stekte en massa bacon. Det var verkligen hur gott som helst, kanske inte så nyttigt dock, men ibland får man väl unna sig en sådan frukost.

Varje dag, två gånger om dagen så har jag ringt "vattenkillen" att han ska komma hit och lämna en liten tapp, så att jag kan hälla vatten ordentligt från min 20 liters dunk. Yes, madam half an hour, får jag alltid till svar. I morse sa han dock 10 minuter, det låter ju ändå som att det blir i dagarna då.. Jag menar om tiden minskar från en halvtimme till tio minuter så borde det ju vara på G. Förhoppningsvis får jag den i veckan...


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0