Regnoväder

Oj, jag har helt glömt av att skriva. Har haft fullt upp här hemma med en massa problem som har uppstått. Bland annat har en råtta varit i tvättmaskinen igen och bitit sönder sladdar, så vattnet tömdes aldrig. Nu har vi ställt tvättmaskinen inomhus så förhoppningsvis slipper vi råttproblem igen.

Regnperioden verkar komma närmare och närmare. Idag har det regnat och blixtrat något fruktansvärt. Man blir inte alls sugen på att gå utanför dörren. Speciellt inte när min gata blir översvämmad av brunt smutsigt vatten. Tyvärr var jag tvungen att vada i det idag! Usch, jag går direkt in och tvättar mig då jag har fått någon idé om att jag kan bli sjuk...


Mitt nya yrke? Någon som vågar åka med?


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0