Sömnproblem

Kunde inte sova igår, sist jag kollade på klockan så var den 5! Jag låg och tänkte en massa, på vad jag egentligen vill, och kunde inte sluta. Ibland tär det på krafterna att inte vara i Sverige och ibland längtar man hem mycket. Beror det på något litet som hemlängtan, eller är det större än så? Nu har jag ju inte varit hemma på sju månader, vilket är väldigt länge..Det är nu på senare, när allting inte har gått min väg, som jag funderar på om jag verkligen ska vara här.. Om inte annat så behöver man nog åka hem oftare. Sju månader utan att vara hemma är alldeles för lång tid känner jag nu..


Comment
Postat av: Ella

Kanske dags att komma hem lagom till den svenska sommaren? =)

Är du inte ihop med Vinay längre?

Kram Ella

2011-05-20 @ 12:22:58
Postat av: Sara

Ja, det kanske blir så att jag kommer hem, vi får se... Jo, jag och Vinnie är fortfarande tillsammans..



Kram

2011-05-20 @ 14:11:43
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0