Late night dinner

Yesterday I met my friend for dinner. He has, for a very long time, asked me to come to a place called Sufi, who serves Iranian food. So finally, yesterday I gave in. I never had Iranian food before so it was nice to taste it. But I have to say, it was not my cup of tea. Or not my kind of food. It was okay, but I wont go back there for dinner again. But the company was nice. We sat in the sofa for a few hours, talking, watching my friend play cricket (Chris Gayle, we are buddies now. I met him at the airport), talking pictures etc.
After dinner we went to my favourit place, Gelato Italiano. I love their ice-cream. I go there frequently (like almost everyday) so when the regular guy is working it goes something like this; "Good evening mam, how are you? One medium cup with Swiss chocolate?" Me: "Ummm, yes please..."

Whenever I find something I like I usually dont try something new. Okay, I actually try every flavour they have, I get a small spoon with each and every flavour.. But I stick to my Swiss chocolate, I really like it.
Me and my friend, who btw is going to Sweden for vacation
He told me it was cold outside, thats why I was wearing so much clothes.
I am not listening to him again, I was soooo hot!
Beef and chicken

Comment
Postat av: Gustaf Segerström

Vilken trevlig blogg!



Kan inte låta bli att bli inspirerad till att flytta dit någon gång i framtiden.

2012-05-15 @ 10:11:04
URL: http://www.fettdieten.se/
Postat av: Dana

Ååååååh, jag som äääälskar persisk mat :) :) :)

Synd att vi inte hann ses när du var i Sverige...

Sluta skriv i din 5-årsdagbok :) :) :)

Jag måste ju få min dagliga Indien-dos via dig!! :)

2012-05-25 @ 21:01:21
Postat av: Sara

Jag alskar min fem arsdagbok! Du borde kopa en, speciellt nu nar det hander en massa spannande saker i ditt liv! Jag har inte haft en fungerande dator pa lange, nu har jag fatt lana en, sa nu kan du fa din Indien-dos igen =)



Danis, har du gatt ur Facebook? Jag hittade inte dig.. Jag kommer hem till Gbg den 29 Juni och kommer ha en massa mer tid den har gangen. Sa om du ar hemma da sa kan vi ses =)

2012-05-25 @ 21:22:17
URL: http://sarasindia.blogg.se/
Postat av: Dana

Yes, Facebook är ett minne blott :) Jag blev så trött på det så tog bort den för några veckor sedan. Maila mig gärna på den mailen som jag använt för att maila ut bröllopsgrejer :) :) :)



Tyvärr är jag inte i Sverige i juni - är i USA. Kom och hälsa på mig här :) :) :) Juliti kommer hit i början på juni - jättekuuuul!!



Ja, jag borde verkligen skriva dagbok, men jag är som Alfons Åbergs pappa "jag ska bara" så det är sällan jag får något gjort :) :) :)



HÖRS SNART!! :) :) :)

2012-05-26 @ 14:21:28
Postat av: Dana

*jag tog bort den för några MÅNADER sedan... (rättelse)

2012-05-26 @ 14:22:32
Postat av: Sara

Dana, grattis i efterskott! Jag har inte haft Internet, så har inte kunnat skriva det tidigare, men jag kommer allt ihåg att du fyller den 12e. Hoppas du hade en bra dag! Jag hade gärna velat komma till USA och hälsa på, men det passar nog inte än på ett tag. Har du flyttat dit för gott nu? Har du fått visum?

2012-06-15 @ 14:45:46
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0